SE ÉS MENOR
ABANDONA ESTE BLOG



sábado, 15 de enero de 2011

Pegadas no bus

Era día de feira, o autobús estaba cheo, con dificultade cheguei ás barras centrais, de pe arrimeime á ventá. Na seguinte parada, vin aproximarse aquela abraiante muller de vinte tantos anos, vestía un vaporoso traxe branco, estaba radiante.
Dende hai un mes coincidimos dúas ou tres veces por semana no bus, sempre ofrecéndome un sorriso cativador que devolvo con certo pudor, sempre sentándose a certa distancia de min, sempre coa mirada posta en min.
Son unhas olladas como de desexo, insinuantes, nun principio sentíame incómoda, pero era fermosa e irradiaba unha sensual ledicia, a chispa dunha comprensible luxuria prendeu en min nos últimos encontros, ela notouno.
Na última viaxe colocouse nos últimos asentos do bus, a tres pasos á miña esquerda e a un metro e medio do chan, a súa cintura quedaba á altura dos meus ollos, levaba unha faldra preta por riba dos xeonllos, as medias resaltábanlle a parte superior das pernas espidas, ese día, totalmente desinhibida, amosoume as súas braguiñas brancas de encaixe e, co bambeo do autobús,  mexeuse, como sabemos as mulleres, ata mollarse para min, aquilo provocou un rubor na miña vulva que había tempo non sentía, acalorada, ao chegar a casa toqueime para aplacar aquel ardor.        
Aquel día encamiñouse cara min coma unha gata sorteando a xente, sorriume de novo e acomodouse ao meu lado, suavemente pegou o seu monte de Venus á miña coxa espida. Seducida polo súa atrevida manobra déixeme levar, deslizoume ao compás do bambeo do autobús ata deixar oculto o meu traseiro no triángulo que hai entre un asento e a parede do autobús. A miña man dereita suxeitábase á barra darriba, ela facía o mesmo coa esquerda, os seus peitos rozaban o meu corpo, eran pequenos e pretos.
Subía cada vez máis xente e a presión do seu pube aumentaba, sentía o seu alento na caluga, aproveitando unha focha na estrada a súa man libre pousouse sobre as miñas nádegas, comezou a perfilar o seu contorno, abraiada e ruborizada non me movín, gustáballe e, incomprensiblemente, gustábame, no fondo do meu ser desexaba que continuase, nunha parada baixou a man da barra para suavemente coller a miña e colocala na súa cuncha, estaba quente.
 Submisa, paralizada e seducida, tardei uns segundos en asimilar a situación, quería que foxe máis activa, excitada obedecín caladamente, premín os seus labios verticais, murmurou un voluptuoso xemido nos meus ouvidos mentres a súa man subía pola miña perna esquerda izándome a faldra plisada, colocou os seus dedos no medio da raia e, cos dous do medio, comezou a abanear e premer con ductilidade sensual o ano provocándome un acaloramento que nunca sentira, a miña vulva comezaba a mollarse.
 Facía calor, a xente suaba, estabamos apertadas entre un mozo e unha señora de mediana idade, non se decataban de nada, eu, excitada, fóra de min, desexaba tocar aquel fermoso corpo, lentamente subinlle a saia e aperteille o clítoris, estremeceuse, combativa introduciume a man por detrás nas bragas e mollou os seus dedos na miña vaxina, buscaba o meu lubricante, logo a modo, apartou sensualmente as cachas e penetroume o olliño  co dedo maior, era unha nova sensación para min, pracenteira e brutal, a vulva rezumábame paixón,  eu masturbáballe o clítoris, o seu dedo movíase dentro do meu cu con mestría deleitosa, ela apoiou a súa cabeza no meu ombro, estaba corréndose, a excitación de sentila correrse nas miñas mans e, a súa destreza na estimulación anal volvíame máis submisa e luxuriosa, inclinada lixeiramente cara atrás, ofrecinme para que penetrara máis o meu orificio negro, aquel dedo provocou un frenético ardor dentro de min, as miñas paredes íntimas comezaron a contraerse sobre o seu intruso, ela notouno e axitouse…, corrémonos. Nunca máis a vin.
Xana.

1 comentario:

  1. Por fin na rede un recanto erótico en galego, humm, sabrosa.

    ResponderEliminar